Предмети естетичного циклу

Алгоритм створення позаурочних проектів (06.09.2017)


Збірник завдань для державної підсумкової атестації з художньої культури. 11 клас (06.09.2017)


Про результати науково-методичної експертизи (06.09.2017)


Використання інформаційних технологій на уроках музичного мистецтва (06.09.2017)


Орієнтовний календарний план уроків до підручника Л.М.Масол «Мистецтво». 8 клас (06.09.2017)


Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків мистецтва за підручником «Мистецтво. 9 клас» (авт. О. Гайдамака). МИСТЕЦТВО В КУЛЬТУРІ СУЧАСНОСТІ (06.09.2017)


Календарно-тематичне планування уроків курсу «Мистецтво» 9 клас (35 годин) (06.09.2017)


Орієнтовне календарно-те матичне планування уроків з інтегрованого курсу «Мистецтво», 9 клас (за підручником Л.М. Масол) (06.09.2017)


КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах (06.09.2017)


Про затвердження Концепції художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах та Комплексної програми художньо-естетичного виховання у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах (06.09.2017)


Лист МОН №1/9-298 від 09.06.2016 року (06.09.2017)


Методичні рекомендації щодо вивчення предметів художньо-естетичного циклу в новому 2017-2018 навчальному році (06.09.2017)


На допомогу вчителю художньої культури (06.09.2017)


Музичне мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 1-4 клас (06.09.2017)


Мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 1-4 клас (06.09.2017)


МИСТЕЦТВО. 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (06.09.2017)


МИСТЕЦТВО. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. Рівень стандарту (06.09.2017)


МИСТЕЦТВО. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. Профільний рівень (06.09.2017)


Тести. Мистецтво. 8 клас (06.09.2017)


Особливості культур Заходу і Сходу (06.09.2017)


Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти. Мистецтво (06.09.2017)


Мистецтво. ПРОГРАМА ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ (06.09.2017)


ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА «МИСТЕЦТВО» (06.09.2017)


Жанри ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА (06.09.2017)


Опис ключових змін в оновлених програмах початкової школи (06.09.2017)


Ключові зміни оновлених програм 5-9 класів (06.09.2017)




Лист Міністерства освіти і науки України від 09.06.2016 №1/9-298


Лист МОН України щодо викладання навчальних предметів у 2016-2017 н.р.


Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів


Рекомендовані підручники для учнів початкової школи (2016 рік)


Проблема естетичного сприйняття мистецтва на сучасному уроці музики (В. М. Бовсунівський, викладач кафедри методики викладання навчальних предметів, методист центру методичного забезпечення загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти, кандидат педагогічних наук)


Орієнтовний план роботи районного (міського) методичного об’єднання вчителів мистецьких дисциплін на новий 2016-2017 навчальний рік


Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків мистецтва 8 клас за новою програмою


Музика в школі як навчальний предмет та урок мистецтва С.М. Мацкевич вчитель музичного мистецтва та художньої культури ЗОШ № 5 м. Житомира)


Застосування інструментального музикування для музично-творчого розвитку школярів  Голуб В.М., вчитель музики та художньої культури ЗОШ №33)


Вислови про мистецтво


Огляд підручника " Мистецтво" Л.Г. Кондратова для 8 класу загальноосвiтнiх навчальних закладiв


Програми для творчих об’єднань позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів (хореографічний гурток)


Календарно-тематичне планування уроків курсу «Мистецтво» 8 клас (35 годин)


Особливості використання та практичного застосування інформаційних технологій на уроках художньої культури


Календарне планування (7 клас)


Календарне планування (4 клас)


Інструментальне музикування



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирському ОІППО і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове